تازه های سایت

کد مطلب: 55609
24. اسفند 1402 - 8:41
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:
لزوم همکاری دستگاه‌ها برای اوقات فراغت جوانان
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دستگاه‌های مختلف امکانات خود را برای غنی‌سازی اوقات فراغت در اختیار جوانان قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند با موضوع اوقات فراغت جوانان در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی با همکاری بیشتر در خصوص اوقات فراغت، ظرفیت‌ها و امکانات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.
وی با تأکید بر توانمندسازی جوانان از طریق برنامه‌ریزی مناسب پیرامون اوقات فراغت جوانان، اظهار کرد: باید برای اوقات فراغت جوانان تصمیم‌هایی گرفته شود که عملیاتی بوده و باروحیه نشاط و جوانی این قشر تأثیرگذار، سازگاری داشته باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مردم و جوانان به دلیل روزه‌داری تمایل دارند بخشی از اوقات خود را در مساجد سپری کنند و این فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.
وی ادامه داد: در همین راستا برنامه‌های خوبی نیز در نهاوند تدارک دیده شود که در مساجد و برخی اماکن متبرکه شهرستان اجرا شود.
علی بخشی افزود: به‌منظور بهره‌مندی بیشتر و موفقیت درزمینهٔ اوقات فراغت جوانان، لازم است دستگاه‌های مرتبط با اداره ورزش و جوانان به‌عنوان دبیرخانه دائمی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در ارتباط باشند و گزارش‌های ماهیانه خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی مناسب پیرامون اوقات فراغت جوانان در همه ایام سال و نه‌فقط در فصل تابستان، نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی و حتی سازمان‌های مردم‌نهاد دارد تا بدین‌وسیله آسیب‌های ناشی از نبود اوقات فراغت، کاهش یابد.
رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی مناسب، شورونشاط را در جامعه نهادینه کنیم.

دیدگاه شما