تازه های سایت

کد مطلب: 55595
23. اسفند 1402 - 8:45
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی خروج سامانه بارشی و پایداری وضعیت جوی، دمای هوای بیشتر مناطق استان تا پایان هفته جاری روند افزایشی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری شکیب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی از آسمان استان خارج و حجم ابرها در حال کاهش است.

باقری شکیب اظهار کرد: با توجه به فعالیت این سامانه بارشی، طی ۲۴ ساعت گذشته از ایستگاه های هواشناسی نهاوند، ملایر و همدان به ترتیب ۲۲، ۱۸ و پنج میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی عنوان کرد: تا روز جمعه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از بعد از ظهر جمعه با فعالیت یک سامانه بارشی موج جدیدی از بارش ها در استان آغاز می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بهار و اسدآباد با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و شیرین‌سو با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گفته وی، بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر ثبت شده است.

دیدگاه شما