تازه های سایت

کد مطلب: 55586
22. اسفند 1402 - 8:11
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از بارش برف در شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز بارش‌هایی در سطح استان به ویژه در بخش‌های جنوبی شروع شده است که تا پایان امروز انتظار داریم بارش به شکل باران ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: از صبح روز گذشته شهرستان‌های نهاوند و ملایر با ۱۱ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را داشته‌اند و در تویسرکان با هفت میلی‌متر و همدان نیز دو میلی‌متر بارش ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد:  طی امروز کم و بیش بارش را به شکل باران انتظار داریم که البته در گردنه‌های جنوبی استان به شکل برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از فردا هوای استان صاف و آرام خواهد بود، گفت: از فردا از میزان سرعت باد کاسته شده و هوا گرم‌تر خواهد شد.

زاهدی یادآور شد: از روز جمعه ابرهایی را در آسمان استان خواهیم داشت که از شنبه موج بارشی جدیدی در استان به شکل باران میهمان استان می‌شود.

وی با اشاره به کاهش دما طی صبح فردا، اظهار کرد: دمای هوای همدان امروز ۳ درجه سلسیوس بود و فردا صبح با توجه به بارش‌های رخ داده به منفی ۳ تا ۵ درجه سلسیوس زیرصفر خواهد رسید.

انتهای پیام

دیدگاه شما