تازه های سایت

کد مطلب: 55584
22. اسفند 1402 - 8:08
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز بارش برف در محورهای جنوبی استان خبر داد و گفت: برف، شهرستان‌های جنوبی استان همدان را فرا گرفته است. ️

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ️مهرداد آهکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش برف از ساعات ابتدای صبح امروز -دوشنبه ۲۱ اسفند- در شهرستان‌های جنوبی استان آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط عوامل راهداری در حال اجراست.

وی با بیان اینکه بارش در نهاوند، تویسرکان، ملایر شدت بیشتری دارد، تصریح کرد: بارش برف در محورهای ملایر- اراک، ملایر- بروجرد، تویسرکان- جوکار و نهاوند- نورآباد شدت بارش بیشتر بوده و ۲۵۰ نیروی راهداری در این محورها در حال نمک‌پاشی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه جاده‌های جنوبی استان لغزنده است، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌های استان همدان باز و تردد روان در جریان است.

آهکی با بیان اینکه در صورت وزش باد احتمال ایجاد کولاک مقطعی در محورها وجود دارد، یادآور شد: ۱۵ راهدارخانه و ۲۵۰ نیروی راهداری در محورهای جنوبی استان همدان آماده‌باش کامل بوده و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شرایط محورهای جنوبی استان کاملاً زمستانی است، تأکید کرد: رانندگانی که قصد سفر و یا عبور از محور شهرستان‌های فوق را دارند، حتماً از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، زنجیرچرخ، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم برف‌پاکن و گرمایشی خودرو خود مطمئن شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی استان همدان بارش پراکنده باران وجود دارد که در این محورها نیز شرایط لغزندگی جاده وجود دارد. 

دیدگاه شما