تازه های سایت

کد مطلب: 55549
17. اسفند 1402 - 8:52
امام‌جمعه نهاوند گفت: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس باوجود سن کم ولی رشادت‌های بی‌نظیری از خود در جبهه‌ها نشان دادند و جاودانه شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز نهاوند در مصلا این شهر گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با انواع ترفندها سعی در نابودی کشور داشتند که به پشتوانه حضور مردم درصحنه همواره ناامید شدند.
وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه اقشار جامعه برای دفاع از کشور بسیج شدند و دانش‌آموزان نیز نقش مهمی در جبهه‌ها داشتند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: دانش‌آموزان باوجود سن کم ولی با بصیرت و شجاعت در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت این بزرگواران است چون آن‌ها راه را به ما نشان دادند و این ما هستیم که باید مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی اظهار داشت: دشمنان همواره به دنبال این هستند که نسل جوان را ناامید کنند و آن‌ها را نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت کنند.
وی ادامه داد: امروز وظیفه شما دانش‌آموزان درس خواندن و کسب علم است تا بتوانید برای آینده کشور افراد مفیدی باشید.
امام‌جمعه نهاوند گفت: آینده کشور برای شما نسل جوان و دانش‌آموزان است و باید بتوانید با شناخت دشمن بر توطئه‌های آن‌ها غلبه کنید.
وی ادامه داد: دشمنان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی و با جنگ نرم به مقابله با جوانان جامعه ما آمده است تا از پیشرفت کشور جلوگیری کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی افزود: برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان نقش خانواده‌ها و معلمان بسیار مهم و اثرگذار است و همه باید به این موردتوجه داشته باشند.
وی اظهار داشت: امروز به برکت شما جوانان و با تکیه‌بر دانش بومی در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم و چشم جهانیان از این‌همه پیشرفت حیرت‌زده شده است.
امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: این پیشرفت‌ها به برکت ایثار و خون مطهر شهدا و با تلاش‌های جوانان باتقوا و باایمان این مرزوبوم به‌دست‌آمده است.

دیدگاه شما