تازه های سایت

کد مطلب: 55548
17. اسفند 1402 - 8:51
مراسم کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و به یاد شهدای سرافراز نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با مشارکت شهرداری نهاوند و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسم کاشت نهال به یاد شهدای نهاوند با حضور مسئولان برگزار شد.
این مراسم با حضور حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه، فرماندار شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان با کاشت انواع درخت در بلوار خلیج‌فارس برگزار شد.
یوسفی نوید شهردار نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت آغاز هفته منابع طبیعی از کاشت بیش از ۳۰۰ اصله درخت ازجمله درخت توت، سیب، آلو، زیتون، سنجد و... در بلوار خلیج‌فارس و اکثر میدان‌های سطح شهر جهت زیبایی بصری در ایام نوروز خبر داد.
وی بیان کرد: توسعه فضای سبز و کاشت انواع درخت و گل‌های دائمی و فصلی توسط شهرداری نهاوند در طول سال و با توجه به شرایط کاشت می‌شود که طی یک سال گذشته با راه‌اندازی گلخانهٔ شهرداری حجم بالای از این نیاز در گلخانه تولید می‌شود.
شهردار نهاوند افزود: استفاده از منابع موجود و صرفه‌جویی هزینه در احداث گلخانه شهرداری طی سال‌های آینده باعث خودکفایی در تولید گل و درختچه و نیز رسیدن به درآمد پایدار در این حوزه می‌شود.
در ادامه تصاویری از کاشت نهال به یاد شهدای گران‌قدر نهاوند را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه شما