تازه های سایت

کد مطلب: 55547
17. اسفند 1402 - 8:43
فرماندار نهاوند گفت: نگرش واقعی و روشن مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عملکرد افراد بود و نتیجه آن هم قطعا به سود مردم خواهد بود، چون بر آمده از رای آنان است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن قدردانی از حماسه ماندگار و پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند اظهار کرد: بابت حضور و مشارکت بالای مردم نهاوند در مراسم ۲۲ بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه که نشان از اتحاد و همدلی مردم در شهرستان بود خدا را سپاسگزار هستیم.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی مشارکت و حضور کمرنگ مردم را تبلیغ می‌کردند، اما مردم مثل همیشه با‌ مشارکت خود، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: خوشبختانه چهار محور اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور و شهرستان تحقق پیدا کرد، در بحث امنیت از اعضای شورای تامین ونیروهای انتظامی و نظامی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی گفت: در بحث سلامت انتخابات و خرید و فروش رای خوشبختانه تخلفات قابل ملاحظه‌ای در سطح شهر دیده نشد و سلامت انتخاباتی یعنی همان چیزی که در صندوق های رای مشاهده کردیم.

احمدوند تاکید کرد: این دوره از انتخابات شاهد این بودیم که مردم عملکرد افراد را پسندیدن و از آن حمایت کردند، نگرش واقعی و روشن مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عملکرد افراد بود و نتیجه آن هم قطعا به سود مردم خواهد بود،چون بر آمده از رای آنان است.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در شورای فرهنگ عمومی وجود دارد تکرار مباحثی است که در این شورا مطرح میشود و میبایست قبل از آن در کمیته  های تخصصی مطرح وسپس برای تعیین تکلیف در صحن شورای فرهنگ مطرح شود.

فرماندار نهاوند گفت: مدیران ادارات از ظرفیت رسانه های رسمی در شهرستان برای اطلاع رسانی عملکرد خود استفاده کنند، چراکه خوشبختانه رسانه‌های نهاوند از فعال‌ترین رسانه‌های استان هستند و تلاش‌ها و زحمات آنان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات در ایجاد مشارکت، قابل تقدیر است.

وی افزود: قدردان حضور پر برکت مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان نهاوند در عرصه‌های دفاع از نظام وانقلاب اسلامی به ویژه مشارکت بالا در انتخابات اخیر هستیم.

دیدگاه شما