تازه های سایت

کد مطلب: 55542
16. اسفند 1402 - 7:20
با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد؛
تجدید پیمان منتخب مردم نهاوند با آرمان‌های شهدا+ تصاویر
منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری منتخب مردم شهرستان نهاوند در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با امام جمعه و فرماندار نهاوند دیدار کرد.

پس از این دیدار وی به همراه امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان با حضور در گلزار شهدای شهرستان به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: دشمنان همه تلاش خود را برای ناامید کردن مردم انجام دادند ولی به یاری خدا با حضور باشکوه مردم در انتخابات دشمنان در این عرصه ناکام شدند.

وی اظهار داشت: در انتخابات روز جمعه مردم نشان دادند که پایبند به نظام مقدس اسلامی هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: مردم انقلابی نهاوند نیز با حضور حداکثری خود بار دیگر حماسه آفریدند و این حضور وظیفه نماینده منتخب را سنگین‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: نماینده منتخب باید این فرصت خدمت‌رسانی را قدر بداند و برای حل مشکلات مردم شبانه روز تلاش کند چون این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: امروز وظیفه همه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم است و امیدواریم منتخب مردم در این راه با همدلی و تلاش موفق شود.

در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در نهاوند علیرضا نثاری با کسب ۱۸ هزار و ۴۴۶ رأی به عنوان نماینده منتخب مردم نهاوند در مجلس انتخاب شد.

دیدگاه شما