تازه های سایت

کد مطلب: 5554
21. آذر 1391 - 16:09
"پایگاه خبری گرو" به نقل از ایرنا: ˈمصطفی دنیزلیˈ سرمربی سابق ترکیه ای تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هنوز پیشنهادی از سوی مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به من نشده ولی این تیم خانه من است.

دنیزلی در پی شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن ˈ مانوئل ژوزه ˈ سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران این مطلب را عنوان کرد.

وی در باره بازگشتش به تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهارداشت : تاکنون به من پیشنهادی برای هدایت تیم پرسپولیس نشده ولی پرسپولیس خانه من است و من این تیم را دوست دارم .

دنیزلی در پاسخ به این سووال که اگر از سوی مسوولان باشگاه پرسپولیس به شما بار دیگر پیشنهاد مربیگری در این تیم داده شود به تهران باز خواهید گشت ، گفت : من هیچ موقع به پیشنهاد مسوولان باشگاه پرسپولیس با نگاه منفی ننگریسته ام چرا که تیم پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است ، اگر شرایط تغییر کند و پیشنهادی از سوی این باشگاه صورت گیرد در باره آن فکر می کنم .

این مربی ترکیه ای با اشاره به اینکه پس از رفتنش از تهران همواره نتایج کسب شده از سوی تیم پرسپولیس را در رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران پی گرفته است ، افزود : من نتایج تیم پرسپولیس را دنبال می کنم و به بازیکنان این تیم می گویم که از یکی ، دو شکست در لیگ متاثر نشوند و برای موفقیت این تیم تلاش بیشتری انجام دهند.

دنیزلی در باره کنار گذاشتن ˈ مانوئل ژوزه ˈ مربی پرتغالی از تیم پرسپولیس تهران اظهارداشت : من در این باره اطلاعی ندارم .

دیدگاه شما