تازه های سایت

کد مطلب: 55435
3. اسفند 1402 - 8:08
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای صبحگاهی در برخی از نقاط استان تا روز یکشنبه هفته آینده به ۲ تا چهار درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح الله زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، صاف، آفتابی و آرام خواهد بود و از روز جمعه به تدریج ابرهای پوششی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز گذشته بارش هایی در برخی از نقاط استان داشتیم اظهار کرد: بیشترین بارش ها در صالح آباد شهرستان بهار و فارسبان نهاوند با چهار میلیمتر ثبت شده است.

زاهدی تصریح کرد: از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه هفته آینده بارش برف خفیف در برخی از نقاط استان و افزایش باد برای روز جمعه پیش بینی می شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر و یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در گل تپه با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

دیدگاه شما