تازه های سایت

کد مطلب: 55403
29. بهمن 1402 - 8:12
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:
قهرمانی همدان در رقابت‌های والیبال استان به میزبانی نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مسابقات والیبال جوانان قهرمانی استان به میزبانی نهاوند برگزار و با قهرمانی همدان پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگاران از حضور ۶ تیم از والیبالیست‌های جوان شهرستان‌های استان در رقابت‌های قهرمانی استان به میزبانی شهرستان نهاوند خبر داد.
وی اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های نهاوند، همدان، ملایر، اسدآباد، کبودرآهنگ و فامنین به مدت دو روز در مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان و سالن ورزشی حجاب برگزار شد.
علی بخشی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌ها به‌صورت دوره‌ای باهم بازی کردند که در پایان تیم همدان مقام اول را کسب کرد و تیم‌های ملایر دوم و کبودرآهنگ به مقام سوم دست یافتند.
وی در بخش دیگری از سخنانش از تجهیز و راه‌اندازی دوخانه ورزش روستایی در شهرستان نهاوند خبر داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این دوخانه ورزش در روستاهای کوهانی از بخش مرکزی و سیاه دره از بخش خزل برای استفاده جوانان تجهیز و راه‌اندازی شدند.
علی بخشی بیان کرد: اعتقادداریم که در روستاها استعدادهای بسیاری وجود دارد، بنابراین باید راهی برای کشف استعدادها پیدا کنیم که ایجاد خانه‌های ورزش روستایی در کشف استعدادهای روستایی‌ها بسیار مؤثر است.
وی اظهار داشت: این خانه‌ها محلی برای حضور جوانان و استفاده از امکانات ورزشی است و به‌مرور تجهیز می‌شوند تا جوانان روستایی عزیز از امکانات آن‌ها بهره ببرند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: میز پینگ‌پنگ، توپ، میز فوتبال دستی، کیسه‌بوکس، صفحه شطرنج و دارت ازجمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی است.
وی در پایان گفت: هرچه بتوانیم در بخش ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی و تشویق به ورزش به‌خصوص برای جوانان تلاش کنیم ثمرات و آثار فراوانی خواهد داشت.
انتهای خبر/

دیدگاه شما