تازه های سایت

کد مطلب: 55351
23. بهمن 1402 - 7:55
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قنادی متخلف نهاوندی برای عرضه خارج از شبکه آرد یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مرضیه یونسی از محکومیت برای عرضه خارج از شبکه ۲۰ کیسه آرد یارانه‌ای خبر داد و افزود: پرونده عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای در شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند رسیدگی شد.

او تأکید کرد: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی تصریح کرد: بازرسان اداره جهاد کشاورزی محموله را از یک واحد قنادی کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه امسال تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان کرد و گفت: واحد‌های متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

او تصریح کرد: گروه‌های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر در ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

دیدگاه شما