تازه های سایت

کد مطلب: 5520
21. آذر 1391 - 15:00
انتخابات مجمع هیات کشتی استان همدان که با حضور نایب رییس فدراسیون کشتی کشور برگزار شد، با حواشی بسیار جالبی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایسنا : "جمال میرزایی"، "قهرمان بازی های آسیایی گوانگ ژو، "میثم مصطفی جوکار" عضو تیم ملی در المپیک پکن، و "مهران میرزایی" قهرمان جوانان جهان در این انتخابات حضور داشتند.

 

قبل از آغاز مراسم، یکی از خبرنگاران به اشتباه جای میثم مصطفی جوکار را گرفت و وقتی این ورزشکار به سالن آمد، خبرنگار مجبور شد جای خود را به وی بدهد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به دلیل دیدار با استاندار همدان با تاخیر زیاد وارد سالن برگزاری انتخابات شد.

 

رضا سامعی مربی سازنده کشتی استان، از ابتدا تا پایان مراسم مرتب با مهران میرزایی قهرمان جوانان جهان صحبت می کرد.

 

میثم مصطفی جوکار به عنوان آخرین نفر به سالن آمد.

 

خبرنگاران حاضر در مراسم مدام به دنبال این بودند تا از رای قهرمانان حاضر در سالن مطلع شوند.

 

بهرام ترکمان یکی از کاندیداها، هنگام معرفی خود جلودار احساسات نشد و بدلیل مرگ یکی از قهرمانان کشتی استان، اشک ریخت، ضمن اینکه وی برای معرفی خود از یک بیت شعر استفاده کرد!

 

بازی با کلمات ترکمان به اینجا ختم نشد و وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: " خداوند دو چیز در دنیا به من عطا کرده، یکی شعر و دیگری کشتی!"

 

قبل از رای گیری حسن رنگرز اعلام کرد: "بنابر قانون سعید کولیوند رییس ورزش و جوانان نهاوند نمی تواند رای بدهد، این کار با اعتراض و البته درخواست کولیوند مواجه شد و وی اعلام کرد که نهاوند صاحب کشتی است و اگر من رای ندهم حق ورزش نهاوند تضییع می شود، سپس رنگرز و افتخاری با درخواست از چهار کاندیدا و موافقت این افراد، به کولیوند اجازه رای دادند."

 

پس از اعلام نتایج رای گیری، عبدالله کاظمی روشن با رضا سامعی به صحبت های در گوشی پرداخت که بخشی از صحبت های وی نشان از ناراحتی داشت.

جلال صابریون در پایان این مجمع به عنوان چهار سال ریاست هیات کشتی همدان را عهده دار شد.

دیدگاه شما