تازه های سایت

کد مطلب: 55066
20. دى 1402 - 8:37
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از دعوت دو بانوی ورزشکار این شهرستان به اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور خبر داد.

مسعود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گفت: در رشته بسکتبال دختران این شهرستان افتخارآفرین هستند و پیشرفت‌های زیادی کردند و در لیگ کشوری رقابت می‌کنند.
وی اظهار داشت: در راستای همین موفقیت‌ها دو دختر بسکتبال نهاوند به اردوی تیم ملی مینی بسکتبال دعوت شدند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند.
علی بخشی افزود: در این مرحله از اردو خانم‌ها نرگس آوند و فاطمه دارایی بسکتبالیست‌های خوش آتیه نهاوندی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی عنوان کرد: این ورزشکاران به مرحله نهایی جشنواره مینی بسکتبال استعدادیابی تیم ملی موسوم به بسکتبال ۲۰۳۰ از باشگاه خانه بسکتبال شهرستان نهاوند در این اردو حضور دارند.
علی بخشی بیان داشت: شهرستان نهاوند دارای استعدادهای خوبی در رشته بسکتبال است و در اردوهای مختلف استعدادیابی و تیم ملی همواره نماینده دارد که مایه خوش بختی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: از زحمات خانم‌ها مرضیه گرایی و فائزه قپانوری مربیان پرتلاش بسکتبال شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنیم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها داریم.
وی به خبر دیگری از بسکتبال نهاوند اشاره کرد و از صدرنشینی تیم نهاوند در رقابت‌های لیگ یک کشور خبر داد.
علی بخشی افزود: با تلاش کادر فنی و بازیکنان مستعد شهرستان با این صدرنشینی بسکتبالیست‌های نهاوندی به مرحله بعد لیگ کشوری صعود کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم بسکتبال بانوان یاران داریوش نهاوند موفق شد در مسابقات لیگ یک کشور با پیروزی در مقابل تیم‌های آکادمی سحر تهران، پاز تهران، تی بار هایپر رشت بااقتدار و صدرنشینی در گروه D به دور بعدی مسابقات صعود کند.
وی اظهار داشت: با درایت و تدابیر کادر فنی امیدواریم در مرحله بعدی نیز این تیم موفق به صعود شود و افتخاری برای ورزش شهرستان کسب کند.

دیدگاه شما