تازه های سایت

کد مطلب: 5501
20. آذر 1391 - 17:01
پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا: رییس سازمان خصوصی سازی گفت: سود افرادی که سهام عدالت خود را درسال 87 دریافت نکرده اند بابت اقساط (اصل سهام ) به خزانه واریز شده و این اشخاص یک قسط از سایرین جلو افتاده اند .

ˈمحمدرحیم احمد وندˈ روز دوشنبه در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی براینکه آیا افرادی که در مرحله پرداخت سود سهام عدالت به دلایل شخصی این سود را دریافت نکرده اند، امکان دریافت آن را در زمان حاضر دارند یا خیر؟ ، افزود: سازمان خصوصی سازی در سال 87 سود سهام تمامی افرادی که در سال های 85 و 86 سهامدار سهام عدالت بودند را نهایی کرده و به بانک ها پرداخت کرده بود.

وی ادامه داد: با وجود واریز این وجوه به حساب بانک ها اما برخی افراد به دلایل شخصی به بانک ها مراجعه نکرده و سود مذکور را نیز دریافت نکرده اند.

معاون وزیر امور اقتصادی ودارایی اظهار داشت: به عنوان مثال این امکان وجود دارد که یکی از افراد خانواده چهارنفره به دلایل شخصی برای دریافت سود به بانک عامل مراجعه نکرده باشد.

وی ادامه داد: دراین صورت سود آن شخص توسط شرکت کارگزاری سهام عدالت بابت اقساط به خزانه واریز شده و دیگر این سود به وی پرداخت نخواهد شد.

احمدوند گفت: با واریز این سود به حساب خزانه این افراد یک قسط بیشتر از سایر افرادی که سود سهام عدالت خود را در آن زمان دریافت کرده اند به دولت پرداخت کرده اند.

یادآور می شود: سود سالانه مشمولان مرحله اول سهام عدالت بهمن سال 87 واریز شد که این رقم 40 هزار تومان بود.

دیدگاه شما