تازه های سایت

کد مطلب: 55009
14. دى 1402 - 8:39

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه هماهنگی و بررسی مشکلات بیمه روستائی و عشایری  به ریاست سلگی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار ، بخشداران و با حضور شکری مدیرعامل صندوق بیمه روستائی و عشایری استان همدان و دیگر اعضاء تشکیل شد.

جعفرسلگی در این جلسه گفت: بیمه کشاورزان ، روستائیان و عشایر یکی از ظرفیت‌ها و امتیازاتی است که نظام جمهوری اسلامی و دولت برای روستائیان و عشایر عزیز در نظر گرفته است و می تواند در توانمندی و بهبود وضعیت مردم و همچنین در تحول و توسعه روستاها مفید باشد.

وی اظهار داشت: مدیران ادارات بویژه بخشداران ، شهرداران و دهیاران لازم است تمام تلاش و همت خود را جهت استفاده بیشتر مردم عزیز از این ظرفیت ایجاد شده بکار گیرند.

سلگی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارها جهت بهره مندی بیشتر مردم شهرستان از فرصت ایجاد شده بحث تبلیغات و اطلاع رسانی است و با توجه به اینکه علاوه بر روستائیان ، شهروندان شهر های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هم میتوانند بیمه شوند فرصت مناسبی است که سهم نهاوند از استان برای شهرهای برزول ، گیان و فیروزان جذب شود.

وی ادامه داد:همچنین ادارات میراث فرهنگی و صمت و ... میتوانند با استفاده از تفاهم نامه های فی مابین نسبت به فراهم نمودن زمینه استفاده قالی بافان ، صنایع دستی و ... اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار در پایان گفت: لازم است کارگزاران نهایت تلاش خود را بکار گیرند و از طرق مختلف جهت بالا بردن آمار افراد تحت پوشش اقدام نمایند و بعنوان نمونه می‌توانند از ظرفیت خیرین جهت پرداخت حق بیمه افراد نیازمند استفاده نمایند زیرا هرچه دامنه این بیمه گسترده شود میتواند به کوچک شدن جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی کمک نماید.

دیدگاه شما