تازه های سایت

کد مطلب: 54689
7. آذر 1402 - 8:44
فرماندار نهاوند گفت: بهسازی و نوسازی بافت‌های روستایی مانع از مهاجرت روستانشین‌ها از این مناطق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  ضرغام احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند امروز از اجرای طرح هادی و بهسازی روستایی در بخش مرکزی و پروژه مسکن ملی شهرستان بازدید کرد.
وی در این بازدیدها ضمن تشریح خدمات دولت در روستاهای شهرستان گفت: دولت هزینه‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و خدماتی برای رفاه اهالی در روستاها انجام داده که مانع از مهاجرت و حاشیه‌نشینی روستائیان شود.
وی ضمن بازدید از  اجرای طرح‌های عمرانی و بهسازی در روستاهای برجک، عشوند، قشلاق بابا رستم، راوند سفلا و علیا، جهان‌آباد، رود حسن و تُکه ساماندهی مناطق روستایی را دارای اهمیت دانست و افزود:‌ رسیدگی به مناطق روستایی در ماندگاری مردم در روستا تأثیر بسزایی دارد.
احمدوند در این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته از فعالیت‌های بنیاد مسکن در عمران و آبادانی روستاهای شهرستان تقدیر و اجرای این طرح‌ها را در توسعه و ارتقا سطح زندگی روستائیان بسیار مؤثر دانست.
فرماندار نهاوند گفت: بهسازی و نوسازی مناطق روستایی باعث ماندگاری در این مناطق و موجب کاهش مهاجرت و کم شدن مشکلات این موضوع می‌شود.
وی افزود: در شهرستان اقدامات خوبی برای اجرای فاز اول بهسازی روستاها انجام‌شده و در تعداد زیادی از روستاها فاز دوم هم شروع‌شده و ادامه دارد.
فرماندار و مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین از روند اجرای نهضت ملی مسکن در نهاوند بازدید کردند.
 فرماندار نهاوند بابیان اینکه تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است، گفت: نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم است.
وی اظهار داشت: ضروری است دستگاه‌های ذی‌ربط در راستای اهداف برنامه‌ریزی‌شده دولت اهتمام ویژه‌ای داشته و درروند اجرایی پروژه‌ها تسریع نمایند.
احمدوند افزود: بررسی مشکلات میدانی، کیفیت فنی پروژه‌ها و تسریع در فرآیندهای عملیاتی از مهم‌ترین اهداف این بازدید است.

دیدگاه شما