تازه های سایت

کد مطلب: 54670
5. آذر 1402 - 8:29
در هفته بسیج و به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین انجام شد
اقدام قابل‌تحسین یک نانوایی روستایی در نهاوند+ فیلم
در هفته بسیج و به مناسبت پیروزی مقاومت در غزه و به یاد شهدای مظلوم فلسطین یک واحد نانوایی در روستای «تُکه» از توابع شهرستان نهاوند اقدام به پخت و توزیع نان صلواتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با توجه به پیروزی مقاومت فلسطین درنبرد با دشمن صهیونیستی یک واحد نانوایی در روستای «تُکه» از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند اقدام به پخت و توزیع نان صلواتی کرد.

در این اقدام خداپسندانه و قابل‌تحسین که به مناسبت هفته بسیج اجرا شد؛ این واحد نانوایی در یک روز بیش از ۲۵۰۰ قرص نان را پخت و به‌صورت رایگان بین مردم تقسیم کرد.
هادی نادری متولی این نانوایی گفت: این اقدام به نیت پیروزی مردم فلسطین انجام شد و از این‌که توانسته‌ایم کار کوچکی در این راه انجام دهیم خیلی خوشحال هستیم.
وی افزود: این اقدام خیرخواهانه به یاد عموی شهیدم الله مراد نادری که از شهدای گران‌قدر رسانه نهاوند و استان همدان است با همکاری بسیج رسانه، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستا انجام شد.
نادری اظهار داشت: امروز وظیفه همه ما حمایت از مردم فلسطین است و در این اقدام به‌صورت یک روز کامل پخت نانوایی روستا را به‌صورت رایگان و صلواتی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به محرومان و مردم روستا اختصاص دادیم.
وی عنوان کرد: امیدواریم به‌عنوان یک بسیجی بتوانیم همواره در کنار مظلومان باشیم.
جمعی از مسئولان شهرستان به همراه فرمانده سپاه نهاوند با حضور در این روستا از اقدام این واحد نانوایی قدردانی کردند.
علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این خصوص گفت: در اقدامی جهادی و ابتکاری این واحد نانوایی کار بسیار زیبایی انجام داد که شایسته تقدیر است.
وی اظهار داشت: متصدی این نانوایی بافکر بسیجی در حمایت از مردم مظلوم غزه طرح رایگان پخت نان را انجام داده است که کار بسیار ارزشمندی است.
مختاری افزود: جمعی از مسئولان به دلیل کار ابتکاری این واحد نانوایی با حضور در این روستا از متصدی این نانوایی تشکر کردند.
وی در پایان گفت: آن‌طور که اهالی روستا گفتند در مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد شهادت شهید سلیمانی، هفته بسیج و دیگر مناسبت‌ها این نانوایی به‌صورت رایگان نان پخت می‌کند که جای تشکر دارد.
در ادامه فیلمی از این اقدام ارزشمند و گفتگو با مردم این روستا را مشاهده می‌کنید.

 

دیدگاه شما