تازه های سایت

کد مطلب: 54669
5. آذر 1402 - 8:28
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
بسیج درراه تحقق اهداف انقلاب اسلامی ثابت‌قدم است
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج خواستگاه تفکر پاک تربیت‌یافتگان مکتب عشق، ایثار و پایمردی درراه آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: نام بسیج همواره یادآور ازخودگذشتگی‌هایی است که در طول حیاتش، بی‌منت برای مردم قدم برداشته است و درراه ارزش‌ها از هیچ کوششی حتی نثار خون‌های پاک شهدای بسیجی دریغ نکرده است.
وی اظهار داشت: بسیج نیرویی است که هیچ‌گاه دچار انحراف نگردید و با قدم‌های استوار درراه امام و رهبری برای حفظ اقتدار ایران اسلامی باصلابت ایستادگی می‌کند.
شهبازی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: بسیج خواستگاه تفکر پاک تربیت‌یافتگان مکتب عشق، ایثار و پایمردی درراه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.
وی بیان داشت: بسیج نیرویی است که در تمام مقاطع حساس من‌جمله دوران دفاع مقدس تا بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و...،  حضور در اردوهای جهادی برای رفع محرومیت و حتی دوران حساس کرونا در کنار کادر درمان و مردم، جانانه ایستادند.
شهبازی افزود: با تشکیل نیروی ارزشمند بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) و پس از گذشت چهار دهه از حیات پربرکت این نهاد مردمی، ثمرات حماسه‌آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش‌های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه‌ها مشهود است.
وی بیان کرد: بسیجیان جهاد گونه در خدمت به مردم همواره پیش‌قدم بوده‌اند و هر جا نیاز بوده با اخلاص وارد عمل شدند.
نماینده مردم نهاوند در مجلس در پایان با تبریک این هفته به همه بسیجیان شهرستان گفت: بسیج همواره خدمت گذار مردم و همیشه در این راه ثابت‌قدم است.

دیدگاه شما