تازه های سایت

کد مطلب: 54657
4. آذر 1402 - 8:15
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۹۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس شهرستان نهاوند به اردوی راهیان مور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حاشیه اعزام این دانش‌آموزان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از برنامه‌های فرهنگی و بسیار موردتوجه دانش‌آموزان و نسل جوان است.
وی اظهار داشت: در این برنامه دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس از نزدیک آشنا می‌شوند.
مختاری افزود: این اردوها تأثیر بسیار خوبی بر روی نسل جوان دارد و خود دانش‌آموزان و دانشجویان از این اردوها استقبال می‌کنند.
وی بیان داشت: وقتی جوانان به سرزمین‌های عشق و حماسه می‌روند از نزدیک مشاهده می‌کنند که شهدا برای پاسداری از انقلاب و از این مرزوبوم چقدر تلاش کردند و از جان خود گذشتند.
مختاری اظهار کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی و نرم دشمنان علیه نسل جوان برگزاری اردوی راهیان نور می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین این نسل ترویج دهد.
وی افزود: امروز برگزاری اردوهای راهیان نور نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان است و باید شهدا را به‌عنوان الگوهایی برای نسل جوان معرفی کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به مناسبت‌های مختلف و در هفته بسیج امسال تعداد ۹۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی بیان کرد: این دانش‌آموزان با دو دستگاه اتوبوس به همراه عوامل اجرایی و راوی دوران دفاع مقدس به این اردو اعزام می‌شوند.
مختاری افزود: این دانش‌آموزان از منطقه عملیاتی والفجر ۸، شلمچه، کربلای ۴ و ۵ و فتح المبین بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: تا پایان سال بخش دیگری از دانش‌آموزان و سایر اقشار به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

دیدگاه شما