تازه های سایت

کد مطلب: 54653
3. آذر 1402 - 15:03
امام‌جمعه نهاوند گفت: تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور در برهه‌های مختلف بوده و امروز هم نیاز اصلی برای عبور از مشکلات است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: بسیج همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم بوده و امید مردم است.
وی اظهار داشت: بسیجیان با اخلاص و با جان‌فشانی در هر جا نیاز بوده وارد شدند و واقعاً موفق بوده‌اند.
 امام‌جمعه نهاوند افزود: بسیج در همه عرصه‌ها برای رضای خدا فعالیت کرده و همین رمز موفقیت این نهاد مردمی در طول این سال‌ها بوده است.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی در حوادث و برهه‌های مختلف نجات‌بخش کشور بوده است و امروز هم برای عبور از مشکلات و مقابله با دشمنان نیازمند تفکر بسیجی و جهادی هستیم.
حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: باوجود همه دشمنی‌هایی که با انقلاب اسلامی‌شده است و با تمام مشکلاتی که برای کشور ایجادشده ولی به برکت حضور مردم همواره بر مشکلات پیروز شدیم.
وی ادامه داد: دشمنان هر کاری توانستند برای نابودی انقلاب اسلامی انجام دادند ولی همواره شکست خوردند و مردم با بصیرت ایران اسلامی دشمنان را ناکام گذاشتند.
امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به جنایت‌های صهیونیست‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مدعیان حقوق بشر با حمایت از صهیونیست‌ها در جنایت کشتار کودکان وزنان مظلوم فلسطین شریک هستند.
وی گفت: صهیونیست‌ها هر جنایتی که بتوانند انجام می‌دهند و آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هم از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند که این نهایت خباثت آن‌ها است.
حجت‌الاسلام مغیثی افزود: با همه این جنایت‌ها ولی مقاومت فلسطین توانسته است دشمن صهیونیستی را ناکام کند و ضربات جبران‌ناپذیری بر پیکره آن‌ها وارد کند.
وی در بخش پایانی خطبه‌ها بیان داشت: انتخابات امسال بسیار مهم است و وظیفه ما تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.
امام‌جمعه نهاوند گفت: از کاندیداها و طرفدارانشان درخواست داریم در محیطی سالم و بدون تخریب و با رعایت اخلاق فقط کاندیدای موردنظر خود را تبلیغ کنند.

دیدگاه شما