تازه های سایت

کد مطلب: 54651
3. آذر 1402 - 14:58
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در جمع بسیجیان نهاوند:
بسیج مظهر صداقت و اخلاص است
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: بسیج در هر بخشی که حضور پیدا کرده موفق و منشا اثر بوده و با اخلاص و صداقت در خدمت مردم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار حاج مهدی ظفری امروز در اجتماع پنج هزار نفری اقتدار بسیجیان شهرستان نهاوند در استادیوم علیمرادیان این شهر گفت: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هر نقشه و تلاشی که بوده انجام داده اند ولی ناکام شدند.

وی اظهار داشت: به برکت حضور مردم و تفکر بسیجی، نقشه‌های دشمنان خنثی شده است و دشمن از این تفکر وحشت دارد.

ظفری افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و فداکاری‌های زیادی از حود نشان داده است.

وی بیان داشت: بسیج از خود مردم و برای مردم است و این تفکر باعث شده است تا دشمنان از بسیج واهمه داشته باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: در زمان بروز حوادث طبیعی و هرجا و هر زمان که مشکلی پیش بیاید نیروهای بسیجی خالصانه در خدمت هستند.

وی اظهار داشت: اخلاص و صداقت از ویژگی‌های اصلی بسیجیان است و به یاری خدا این نیروی مردمی همانند گذشته در مسیر پرافتخار اعتلای انقلاب اسلامی حرکت می کند.

ظفری گفت: بسیجیان با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هرجا نیاز کشور باشد حاضر و آماده جانفشانی هستند.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه ما الگو قرار دادن شهدای بسیجی است که از جان خود برای پیروزی جبهه حق گذشتند و بر ما واجب است که راه این عزیزان را ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید سلیمانی عزیز با تفکر بسیجی الگوی همه ما در راه و روش زندگی و در مقابله با دشمنان اسلام است و دشمن از این تفکر وحشت دارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بسیجی وار عمل کنیم و در برخورد با مشکلات با روحیه و تفکر جهادی و بسیجی از مشکلات عبور کنیم.

دیدگاه شما