تازه های سایت

کد مطلب: 54552
22. آبان 1402 - 7:35
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: به منظور گرامیداشت هفته کتاب برنامه‌های مختلفی چون کلنگ‌زنی یک باب کتابخانه و رونمایی از چند جلد کتاب در حوزه انقلاب اسلامی، رمان و ادبیات اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  میلاد امینیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود که در این زمینه بیش از ۲۰ عنوان برنامه از سوی انجمن کتابخانه‌های عمومی مرکز شهرستان و بخش‌ها اجرا خواهد شد.

وی به مهمترین برنامه‌های در دست اجرا اشاره کرد و افزود: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی احداث کتابخانه، رونمایی کتاب و نمایشگاه خوشنویسی در ارتباط با کتاب در کتابخانه عمومی گیان برپا می‌شود. 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی نهاوند افزود: یکی از برنامه‌های قابل اجرا طرح " ایل من با من بخوان" است که با حضور عشایر و در داخل چادرها انجام می‌شود و بر اساس آن یک بسته فرهنگی شامل نقل داستان، اجرای احکام و برگزاری مسابقات فرهنگی برای عشایر اجرا خواهد شد.

وی افزود: اجرای برنامه نمایشنامه‌خوانی با مشارکت تعدادی از اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان، نقد و بررسی کتاب‌های مفید از دیگر برنامه های این هفته در نهاوند است.

امینیان برگزاری مسابقه کتابخوانی را از دیگر عناوین برنامه‌های هفته کتاب دانست و گفت: طی این هفته مسابقه کتابخوانی از کتاب بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با رژیم اشغالگر قدس و همچنین عملیات طوفان‌الاقصی در فضای مجازی اجرا می‌شود که اطلاع‌رسانی آن انجام شده است. 

وی اجرای سنت اهدای کتاب را از جمله برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد و افزود: بر اساس این طرح امسال کتاب‌های آموزشی مرتبط با کنکور که توسط افراد به کتابخانه‌های اهدا می شود جمع‌آوری و به نام همان شخص نگهداری می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های نها‌وند دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جلسه مشترک بین انجمن‌های کتابخانه عمومی شهرستان و تجلیل از خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد. 

وی در پایان افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های کلی در شهرستان، هر کتابخانه عمومی نیز یک یا دو برنامه با محوریت گرامیداشت هفته کتاب اجرا خواهد کرد.

دیدگاه شما