تازه های سایت

کد مطلب: 54527
19. آبان 1402 - 14:08
امام جمعه نهاوند گفت: امروز مقاومت قوی تر از همیشه و دشمنان صعیف تر شده اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ نهضت اسلامی نعمت الهی است و با امدادهای خدا پیروز شده و زمینه ساز ظهور است.

وی اظهار داشت: کسی باورش نمی‌شد که انقلاب بماند و در مقابل قدرت‌های دنیا بایستد و آمریکا را از منطقه بیرون کند ولی امام خمینی(ره) همواره این وعده را می‌داد و امیدوار بود و امروز دیدیم که این اتفاقات افتاد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب افزود: دشمنان صدام را به جان انقلاب انداختند و گروهک‌ها را مسلح و پشتیبانی کردند تا انقلاب را شکست دهند و با همه وجود دشمنی و اقدام کردند ولی بازهم موفق نشدند.

وی ادامه داد: مقاومت تنها گزینه موفق در برابر دشمن است و هرچه کشورهای منطقه با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مذاکره کردند آنها جری‌تر شدند ولی از وقتی گفتمان مقاومت روی کار آمد دشمنان حساب کار دستشان آمد. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان روز به روز ضعیف‌تر شدند و مقاومت امروز قوی‌تر از همیشه است و باید این راه را ادامه داد چون این راه است که دشمنان را ناامید کرده است. 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا هزاران نفر از زنان و کودکان غزه را به خاک و خون کشیدند و سازمان ملل و حقوق بشر جهانی و شورای امنیت هیچ کاری برای توقف درگیری‌ها انجام نمی‌دهند.

امام جمعه نهاوند افزود: این سازمان‌ها هیچ کاره اند و ابزار دست استکبار جهانی و آمریکا هستند و مردم دنیا این را فهمیدند و کشورهای اروپایی هم ذات جنایتکار خود را نشان دادند.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: مردم در همه کشورها بر خلاف حاکمانشان در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان آمدند و فطرت انسان‌های آزاده بیدار شده است.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها در خصوص انتخابات گفت: اگر کاندیدای صلاحیتش احراز نشد به این معنی نیست که آدم بدی است باید تشکر کرد از این عزیزان که در عرصه اعلام حضور کردند و شخصیت همه برای ما محترم است.

امام جمعه نهاوند افزود: شهروندان در تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود نباید سایر کاندیداها را تخریب کنند چون این کار از نظر اخلاقی و دینی درست نیست و اثر عکس هم دارد.

دیدگاه شما