تازه های سایت

کد مطلب: 5440
19. آذر 1391 - 16:35
پایگاه خبری گرو : نماینده مردم نهاوند در مجلس ساخت خوابگاه را از نیازمندی‌های دانشجویان در نهاوند دانست و گفت: باید در کنار توسعه فضاهای دانشگاهی در توسعه رشته‌های دانشگاهی به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی نیز توجه خاص شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مهدی سنایی عصر دیروز در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر و نمونه دانشکده پیراپزشکی نهاوند دانشجویان را زبان زنده و گویای کشور خواند و اظهار داشت: بخشی از موفقیت کشور مرهون تلاش این قشر است.

وی با اشاره به ایجاد فضای نشاط و بالندگی در سطح دانشگاه‌ها و اهمیت توجه به آن گفت: دانشجویی که در تمام زمینه‌ها احساس مسئولیت کند می‌تواند کشور را به سمت و سوی موفقیت سوق دهد زیرا دانشجو مغز متفکر جامعه است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی کسب موفقیت‌های پی در پی در کشور را مرهون تلاش شبانه‌روزی دانشجویان خواند و ادامه داد: اگر امروز ایران اسلامی به کشوری علمی تبدیل شده نشان از زحمات دانشجویان دارد.

وی به فضای کنونی کشور با حضور دانشجویان فعال، نخبه و تلاشگر اشاره کرد و گفت: جامعه‌ای که دارای دانشجویانی نخبه باشد جامعه‌ای مترقی محسوب می‌شود.

سنایی ایران اسلامی را به واسطه وجود دانشجویان مبتکر و خلاق از کشورهای دارای آینده‌ای روشن و درخشان خواند و اظهار داشت: باید از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده کرد.

وی به علمی شدن شهرستان نهاوند در کنار صنعتی شدن اشاره کرد و افزود: وجود بیش از چند مرکز دانشگاهی دولتی، آزاد و غیر انتفاعی نشان از حرکت این شهرستان به سمت علمی شدن دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی حضور دانشجویان از سراسر کشور در نهاوند را موجب معرفی توانمندی‌های این شهرستان به دیگر مناطق کشور خواند و اظهار داشت: این موضوع باعث شناخت بیشتر مردم کشور از شهرستان نهاوند شده است.

وی ساخت خوابگاه را از نیازمندی‌های دانشجویان در نهاوند دانست و اظهار داشت: باید در کنار توسعه فضاهای دانشگاهی در توسعه رشته‌های دانشگاهی به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی نیز توجه خاص شود.

دیدگاه شما