تازه های سایت

کد مطلب: 54385
5. آبان 1402 - 11:41
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از شناسايي و دستگيري باند 3 نفره سارقان غير بومي احشام و کشف 7 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" دراين باره گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهاي شهرستان موضوع دستگيري سارقان در دستور كار ماموران پليس اگاهي شهرستان قرار گرفت.

 درويشي گفت: ماموران پليس آگاهي با اخذ كليه پرونده هاي ارجاعي و بکارگيري اقدامات و شگردهاي پليسي موفق شدند سارقان را که با 3 دستگاه خودروي سواري اقدام به سرقت مي کردند شناسايي و یک نفر از آنها را دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

اين مقام  انتظامي در ادامه افزود: متهمين 3 نفر به هويت هاي معلوم اهل و ساکن يکي از شهرهاي استان همجوار نهاوند بوده که 2 نفر آنها متواري و تلاش براي دستگيري آنها ادامه دارد.

وي افزود: متهم درتحقيقات به عمل آمده به 7 فقره سرقت احشام در سطح روستاهاي نهاوند اعتراف  و پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل و به دادسرا ارسال شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند درپايان از شهروندان خواست: نکات ايمني را درخصوص حفظ و نگهداري وسيله نقليه و اموال منقول وغيرمنقول خود همواره لحاظ نموده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با پليس 110 درميان بگذارند.

دیدگاه شما