تازه های سایت

کد مطلب: 5437
19. آذر 1391 - 16:30
پایگاه خبری گرو : جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش 11 درصدی میزان کشفیات در شهرستان نهاوند از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، ابراهیم مهدیان‌نسب صبح امروز در شورای فرماندهی نیروی انتظامی نهاوند اظهار کرد: ‌امسال طی هشت ماه گذشته در استان بیش از 800 مأموریت محسوس و غیرمحسوس انجام شده که 121 مأموریت عملیاتی آن در نهاوند بوده است.

وی افزود: 16 درصد مجموع عملیات‌های موفقیت‌آمیز نیروی انتظامی استان توسط نیروی انتظامی نهاوند انجام شده که نشان از اوج آمادگی فرماندهی و کارکنان این نیرو و میزان آمادگی مردم در همکاری با پلیس در این شهرستان دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان شهرستان نهاوند را به واسطه وجود نیروهای خدمتگزار و مردم ولایت‌مدار از شهرستان‌های امن و برتر استان همدان دانست و تصریح کرد: در این شهرستان هیچ گونه جرائم خشن نداریم.

وی با اشاره به کشف بیش از 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان 100 درصد افزایش دارد.

مهدیان‌نسب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی را موجب ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه خواند و اضافه کرد: اجرای این گونه عملیات‌ها بدون مشارکت مردم نتیجه‌ای ندارد زیرا پلیس خود را خادم و سرباز مردم می‌داند و به این خدمتگزاری افتخار می‌کند.

وی از توقیف دو دستگاه خودروی پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: یکی از خودروهای مذکور متعلق به خانمی از تهران بوده که بعد از اطلاع از کشف خودرویش ضمن تماس با فرماندهی این نیرو در نهاوند از خدمات شبانه‌روزی پلیس ابراز خوشحالی کرد و این مورد خستگی را از وجود پلیس خدمتگزار ربود زیرا افتخار این نیرو افزایش احساس امنیت عمومی در سطح جامعه است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان به کشف دو قبضه سلاح جنگی، 97 دستگاه گیرنده ماهواره، 790 حلقه سی‌دی‌های مبتذل، چند کیلوگرم سیم مسی و کابل برق و درپوش‌های کنتورهای آب شهری در نهاوند خبر داد و اضافه کرد: ‌126 قاچاقچی مواد مخدر نیز در نهاوند دستگیر و ضمن تشکیل پرونده به محاکم قضایی تحویل داده شدند.

وی در پایان سخنانش به یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های پلیس در ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ‌اعتماد مردمی بالاترین سرمایه معنوی و اجتماعی پلیس است و برای افزایش این اعتماد نیروی انتظامی در کنار دیگر دستگاه‌های انقلابی شبانه‌روز در حال انجام مناسب مأموریت‌های محوله است.

دیدگاه شما