تازه های سایت

کد مطلب: 54355
2. آبان 1402 - 7:58
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: داوطلبان ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند و به موقع مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسن رضانیا در هفدهمین جلسه‌ی ستاد انتخابات استان که با حضور رؤسای کمیته‌های این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: متقاضیان ثبت‌نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند احکام کارگزینی یا بازنشستگی که به تأیید دستگاه‌ استانی مربوطه رسیده را جهت ارائه گواهی پنج سال سابقه اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی در سامانه ثبت‌نام بارگذاری کنند.

وی گفت: امروز وارد پنجمین روز از ثبت‌نام نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده‌ایم و روند ثبت‌نام رو به رشد است. 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان افزود: تعداد ۱۳۲ نفر در پایان روز چهارم ثبت‌نام نهایی خود را انجام داده‌اند که از این تعداد ۱۳ نفر خانم و ۱۱۹ نفر آقایان هستند.

وی گفت: ۱۳ نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، ۱۰۴ نفر کارشناسی ارشد، ۱۱ نفر کارشناسی و چهار نفر مدرک حوزوی دارند.

رضانیا اضافه کرد: تاکنون ۴۶ نفر برای حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۲۲ نفر برای ملایر، ۱۵ نفر برای رزن و درگزین، ۱۴ نفر برای بهار و کبودرآهنگ، ۱۳ نفر برای تویسرکان، ۱۲ نفر برای نهاوند و ۱۰ نفر برای اسدآباد، ثبت‌نام خود را نهایی کرده‌اند.

وی گفت: داوطلبان ثبت‌نام را به روز آخر موکول نکنند و در فرصت باقی‌مانده مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

دیدگاه شما