تازه های سایت

کد مطلب: 54354
2. آبان 1402 - 7:53
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از ابرناکی و احتمال بارش باران در استان خبر داد و گفت: اواسط هفته با پدیده ابرناکی همراه با بارش باران و رعد و برق روبرو هستیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی با بیان اینکه امروز  آسمان استان صاف و آفتابی است اظهار کرد: در ساعاتی از بعدازظهر کمی ابری و وزش باد با سرعت معمول پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از فردا رفته رفته به ویژه در اواسط روز و بعدازظهر افزایش ابرناکی را شاهد هستیم افزود: در مناطق جنوب و جنوب غربی استان افزایش ابرناکی مشهود است و در نیمه جنوبی استان انتظار بارش باران و احتمال پدیده رعد و برق را داریم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان از احتمال بارش باران در سایر نقاط خبر داد و اضافه کرد: چهارشنبه نیز استان میزبان بارش‌های پراکنده است همچنین می‌توانیم شاهد بارش‌های ملایم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه از چهارشنبه آخر وقت به تدریج کاهش ابرناکی در پیش است به طوری که پنجشنبه آسمان استان صاف و آفتابی همراه با وزش باد موقتی خواهد بود ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی، دمای همدان نسبتا ثابت است اگرچه شاهد نوساناتی در ساعات ابرناکی به طور موقتی هستیم.

زاهدی با بیان اینکه کمینه و بیشینه ایستگاه فرودگاه همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۳ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است خاطرنشان کرد: طی روز گذشته شهرستان بهار با ۲ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان و نهاوند، ملایر، اسدآباد و بهار با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان ثبت شدند.

دیدگاه شما