تازه های سایت

کد مطلب: 54311
27. مهر 1402 - 8:05
فرماندار نهاوند در کارگروه عفاف و حجاب از راه اندازی نمایشگاهی با هدف عرضه تولیدات فرهنگی در شهرستان و تلاش برای دائمی شدن آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند همچنین در بحث عفاف و حجاب هم گفت؛ چند سالی است دشمن با هدف از هم گسستن اساس و پایه خانواده ها روی آن دست گذاشته و پس از سال ها فعالیت و اقدام روی موضوعات مختلف از جمله جنگ نظامی فرهنگی و. ...که به نتیجه هم نرسید حالا روی حجاب دست گذاشته و بیداری و اقدام له موقع و عملکرد دستگاههای فرهنگی ما در این باره مهم است.

احمدوند با بیان اینکه قرارگاه عفاف و حجاب ،باید مورد توجه قرار بگیرد،تاکید کرد؛ دستگاههای فرهنگی باید توجه بیشتری داشته باشند موضوع را اولویت اقدامات فرهنگی قرار دهند.

وی درباره راه اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر برگزاری نشستی با محوریت صمت ،شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد و راه اندازی نمایشگاهی با هدف عرضه تولیدات فرهنگی تاکید کرد تا نقاط ضعف و قوت بررسی و سپس برای راه اندازی دائم آن تصمیم گیری و اقدام شود.

وی همچنین به مشاورین بانوان در محیط های اداری توصیه کرد؛ نسبت به سلامت محیط و رعایت عفاف و حجاب اهمیت قائل شوند و ابتدا از همین محیط ها شروع شود و بیرون از ادارات هم طبق دستورالعمل قرارگاه عفاف و حجاب عمل می شود .

احمدوند در ادامه گفت: باتوجه به حساسیتی که در بحث عفاف و حجاب مطرح است یک قرارگاه تشکیل شده و این کارگروه هم زیرمجموعه آن محسوب می شود،که از مدیران میخواهیم در این مجموعه با روش و جبهه جدید دشمن با جدیت عمل کنند و از دسیسه های دنیای غرب غافل نشوند چرا که این یک بهانه است، برای از هم گسستن بنیاد خانواده و ایجاد مشکلات فرهنگی بسیاری است که دشمن برای آن برنامه ریزی و هزینه کرده است.

دیدگاه شما