تازه های سایت

کد مطلب: 54308
26. مهر 1402 - 9:53
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد
تجمع مردم انقلابی نهاوند در حمایت از مردم غزه
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: همزمان با سراسر کشور مردم مومن و انقلابی نهاوند با برگزاری تجمعی جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تجمع اعتراض‌آمیز مردم شهیدپرور و اتقلابی نهاوند در محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: آنچه این روزها بر مردم مظلوم فلسطین و زنان و مردان آزاده و مقاوم غزه می‌گذرد، پرده‌ دیگری از ماهیت جنایتکار رژیم اشغالگر صهیونیستی برمی‌دارد، رژیمی که طی ۷۵ سال موجودیت خود جز جنگ، ویرانی، ناامنی، اشغال و تهدید صلح‌‌ جهانی، نتیجه و ثمره دیگری نداشته است.

گروسی افزود: امروز که دیوارها و گنبدهای به‌اصطلاح آهنین آن توسط جبهه مقاومت ویران شده، برای جبران شکست مفتضحانه خود، دیوانه‌وار بمباران مردم بی‌دفاع و محاصره‌شده غزه را در مقابل دیدگان مردم جهان پیش گرفته و آشکارا دست به یک نسل‌کشی دیگر می‌زنند.

وی ادامه داد: جنایت شب گذشته صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان غزه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و کودکان مظلوم نشاندهنده خوی وحشی گری این رژیم منحوس است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت:در این راستا مردم انقلابی و شهیدپرور نهاوند ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل‌عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ تجمع اعتراض آمیزی برگزار می‌‌کنند.

وی گفت: تجمع اعتراض آمیز مردم نهاوند علیه رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی راس ساعت ۱۱صبح در مسجد صاحب الزمان (عج) جنب مصلی برگزار می‌شود.

گروسی بیان داشت: از تمام آحاد مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گروه‌ها و اقشار مختلف، طلاب و روحانیون، دانشجویان، دانش آموزان، کسبه و بازاریان دعوت می‌شود ضمن حمایت از مردم بی‌دفاع غزه در این تجمع بزرگ شرکت کرده و جنایت‌های ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کنند.

دیدگاه شما