تازه های سایت

کد مطلب: 54273
23. مهر 1402 - 10:02
اولین نشست مشترک فرماندار نهاوند با هیأت اجرایی و نظارتی شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نشست مشترک هیات اجرایی،هیات نظارت و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات ، به ریاست احمدوند فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه نهاوند با حضور اعضای شورای تامین، مسئول شورای نگهبان و سایر اعضای هیأت اجرایی و نظارت در بخشهای شهرستان برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این نشست ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیست گفت: با توجه برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان همدان در دیداری که با رهبر معظم انقلاب برگزار شد از شهیدان قدوسی، شهید حیدری، طالبیان و میرزامحمد سلگی به عنوان شهدای نامدار و معروف نهاوند یاد شد.

ضرغام احمدوند در ادامه افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم و در این راستا آمادگی کامل برای همکاری، همراهی و مشارکت با اعضای هیات نظارت و اجرایی بر انتخابات را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پایان سال داریم.

احمدوند امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرفانه است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

فرماندار نهاوند در پایان تصریح کرد:تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیات اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری ایجاد کرده است بنابراین یادمان باشد ما بدهکار به نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا هستیم و باید از اصول نظام و انقلاب و اعتماد مردم پاسداری کنیم.

دیدگاه شما