تازه های سایت

کد مطلب: 54087
31. شهريور 1402 - 14:28
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند جنگ تحمیلی نشان دهنده عظمت و قدرت اسلام است و حماسه‌ای بی نظیر در طول تاریخ است. 

وی اظهار داشت: دشمنات منافقین و تجزیه طلب‌ها و فتنه‌گرها و صدام را به جان انقلاب انداختند و علی رغم آن همه دشمنی ولی ایران اسلامی پیروز شد و دشمنان ناامید شدند که این واقعا عظمت اسلام بود. 

امام جمعه نهاوند افزود: این ۴ دهه ثابت کرد که مردم ایران اسلامی در هر سطحی و در هر چالشی می توانند بر مشکلات پیروز شوند و واقعا هم همین طور بوده است. 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که باید از آن استفاده شود و صلابت و اقتدار و ایمان رزمندگان به مردم نشان داده شود و در این بخش متاسفانه کم کاری شده است. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: هدف جنگ نابودی ایران بود و در این جنگ منافقین و همه دشمنان به اهدافشان نرسیدند و این نتیجه مقاومت مردم و ایستادگی آنها در مقابل دشمنان بود.

  وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل اشاره کرد و اظهار داشت: سخنرانی آیت الله رئیسی و مواضعشان منطقی و مستند و از موضع قدرت  و اقتدار بود که این موضع‌گیری ثمره مقاومت این مردم است. 

امام جمعه نهاوند افزود: دشمنان می‌دانند ایران اسلامی دیگر مانند گذشته نیست و امروز ما قدرتمند هستیم و فریاد رسانه‌های وابسته هم از اقدامات و اقتدار ایران اسلامی بلند شده است‌.

  وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: در این ایام بازخوانی وضعیت کشور در دوران دفاع مقدس و سال‌های بعد از جنگ و بیان پیشرفت‌ها برای جوانان ضرورت دارد و باید گفته شود چه پیشرفتهای عظیمی در این مدت  داشته ایم. 

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: آموزش و پرورش باید با هم باشند یعنی هم بچه ها باسواد باشند و هم تربیت اسلامی داشته باشند تا به عنصری مفید برای آینده انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: نسل جوان با فضای مجازی بیش از حد مأنوس شده است و باید فکری برای این موضوع شود و نباید شب و روز بچه ها را با فضای مجازی تنها بگذاریم و در این راه باید والدین نظارت و مراقبت داشته باشند.

دیدگاه شما