تازه های سایت

کد مطلب: 5404
18. آذر 1391 - 5:55
پایگاه خبری گرو به نقل ازمهر: امام جمعه نهاوند گفت: تکنولوژی آمریکا در مقابل بزرگ‌‌ترین ارتش دنیا به زانو درآمد.
 به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با انتقاد از هزینه های میلیاردی و بی نتیجه برای فوتبال گفت: مسئولین به جای اینکه میلیارد ها تومان هزینه فوتبال کنند به دانشمندانی و متخصصانی که پهپاد آمریکا را شکار می کنند، کمک کنند.
وی با اشاره به شکار دومین هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط دلیرمردان ایران اسلامی گفت: قوی‌ترین نیروی مسلح منطقه و یکی از قوی‌ترین‌ نیروهای مسلح جهان در اختیار جمهوری اسلامی ایران است و دشمنی که به کشورهای منطقه از طریق قدرت نظامی یا توسط سران کشورها نفوذ کرده‌ نمی‌تواند به کشور ما نفوذ کند و این اقتدار نتیجه ایستادگی ملت ما در مقابل فشارها بوده است.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در جهان به خاطر دانش جوانان مومن و انقلابی که موفق به دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف شده، جایگاه بزرگی در جهان پیدا کرده است.
وی گفت: ایجاد اختلاف و نفاق خیانت به اسلام و خدمت به دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و در شرایط حاضر یکی از شیوه های دشمنان اسلام ایجاد اختلاف و تفرقه بین گروههای مختلف مسلمانان است.

امام جمعه نهاوند در ادامه اظهار داشت: پیروزی شیعیان مسلمان کویت سیلی محکم دیگری بود که بر صورت آمریکا نواخته و باعث شد شکست های پی در پی آمریکا در خاورمیانه ادامه پیدا کند و باعث زمین گیر شدن این کشور شود.

حجت الاسلام مغیثی با توجه به برگزاری دو یادواره ملی و استانی شهید طالبیان در همدان و نهاوند گفت: برگزاری یادواره ها باید از محافل عمومی به محافل قشر جوان جامعه اعم از دانشجو و دانش آموز منتقل شود تا جوانان که عزت و سربلندی کشور در دستان آنان است با آشنایی و بکار بستن فرهنگ جبهه و شهادت گامی برای ساختن ایرانی آباد، آزاد و قدرتمند بردارند.

وی گفت: شهید طالبیان یک شهید شاخص فرهنگی است و یکی از مهم‌ترین خصوصیات وی اهمیت دادن به نماز بود چرا که حتی ثانیه‌ای از نماز اول وقتشان نمی‌گذشت و تا زمانی که در نهاوند بودند نماز جماعت را ترک نمی‌کرد.

دیدگاه شما