تازه های سایت

کد مطلب: 54005
21. شهريور 1402 - 8:29
سفر به تویسرکان و همدان در برنامه کاری وزیر جهاد کشاورزی برنامه ریزی شده است و خبری از سفر وی به شهرستان نهاوند مشاهده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان سه شنبه ۲۱ شهریور استان همدان میزبان محمدعلی نیکبخت وزیرجهاد کشاورزی خواهد بود.

هنوز مشخص نشده که وزیر جهاد کشاورزی با توجه به مطالبات بسیار زیاد کشاورزان نهاوند به این شهرستان سفر خواهد کرد یا نه؟ ولی درخواست های زیادی از طرف کشاورزان زحمت کش برای حل مشکلات این بخش در شهرستان وجود دارد.

 نهاوند قطب کشاورزی استان و در برخی محصولات قطب تولید در کشور است و کشاورزان این شهرستان حق دارند مشکلاتشان را با وزیر در میان بگذارند.

 مشکل صیفی کاران شهرستان به خصوص اهالی بخش گیان یکی از معضلاتی است که می‌تواند توسط وزیر حل شود.

 نبود صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات زراعی و باغی در شهرستان و خام فروشی محصولات از دیگر مشکلات این حوزه در نهاوند است.

 بلاتکلیفی کارخانه چغندر قند، ساماندهی نهر شعبان و دیگر انهار سنتی شهرستان که نیاز به اختصاص بودجه دارند نیز مطالبه بخش قابل توجهی از کشاورزان نهاوندی است.

 در برنامه اعلامی وزیر جهاد کشاورزی در سفر به استان همدان حضور در تویسرکان، فرسفج، دیدار با کشاورزان تویسرکان و حضور در جلسه استانداری ذکر شده است.

با توجه به حجم مطالبات شهروندان نهاوندی در این بخش باید دید وزیر با حضور در نهاوند می تواند بخشی از این مشکلات را حل کند؟؟

 

دیدگاه شما