تازه های سایت

کد مطلب: 5395
16. آذر 1391 - 16:53
"پایگاه خبری گرو" : رئیس دانشگاه پیام نور نهاوند گفت: دانشجویان محور اصلی و مبنای توسعه کشور اسلامیمان هستند ابعاد توسعه جامعه اسلامی که در دانشگاه شکل میگیرد توسعه علمی , فرهنگی, سیاسی, اجتماعی و اقتصادی است.

مجید مرادی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم در فرمایشاتشان عنوان نمودند انتظاری که از محیط دانشجویی میرود پیشرفت علم , پیشرفت اندیشه سیاسی ,عمق معرفت دینی و دست یافتن به قلمروهای جدید است که همه اینها به کمک دانشگاه و اساتید و علما راهنمایی میشوند.

وی افزود : بصیرت داشتن دانشجویان یکی از تکالیف ان ها در کنار علم اندوزی است که راه صحیح را از بیراهه مشخص خواهد کرد و به دانشجویان کمک خواهد کرد تا شناخت و قدرت تحلیل صحیح ,  پیرامون مسائل اجتماعی و سیاسی را بدست اورند.

وی افزود : مجوز احداث فاز یک ساختمان اموزشی دانشگاه پیام نور گرفته شده است

رییس دانشگاه پیام نور نهاوند گفت : مجوز احداث فاز یک ساختمان اموزشی دانشگاه پیام نور نهاوند به مساحت 2500 متردر  در مرحله مناقصه قرار دارد.

 مهندس مرادی گفت : دیوار کشی و حصارکشی ساختمان دانشگاه پیام نور واقع در کوی دکتر حسابی در حال انجام است و کار پیشرفت خوبی داشته است.

وی گفت : باغ تحقیقاتی به مساحت هشت هزار متر برای رفع مشکل دانشجویان رشته کشاورزی در نظر گرفته شده است که در مرحله فنس کشی ودیوار کشی است .

مرادی همچنین از تجهیز ازمایشگاه فیزیک با توجه به پذیرش دانشجو در رشته فیزیک هسته ای خبر داد.

مرادی گفت :دانشگاه پیام نورنهاوند دارای 2000 نفر دانشجوی زن و 1450 نفر دانشجوی مرد از شهرستانهای نهاوند ; ملایر ; برو.جرد و کنگاور در 25 رشته و گرایش است.

 

دیدگاه شما