تازه های سایت

کد مطلب: 5381
16. آذر 1391 - 12:00
پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: 80 واحد مسکونی در قالب طرح مهر برای مددجویان کمیته امداد (ره) شهرستان نهاوند احداث می شود.

علی کاویانی  اظهار داشت: مسکن یکی از مهمترین نیازهای مردم بویژه مددجویان تحت پوشش به عنوان اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه است.

وی اظهار داشت: مسکن باید به عنوان سرپناهی امن و مطمئن و خانه ای کاملا مقاوم در زمان حوادث باشد تا مشکلی برای ساکنان آن ایجاد نشود و خانواده های محروم و کم درآمد نگرانی در مورد آن نداشته باشند.

وی افزود: طرح مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی از سوی دولت اجرا و تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اختیار مردم و بویژه مددجویان کمیته امداد امام(ره) قرار داده شد.

رئیس کمیته امداد نهاوند اظهار داشت: در شش ماه اول سال جاری بیش از 149 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در قالب تعمیر و باسازی و مقاوم سازی با اعتباری افزون بر 800 میلیون ریال انجام شده است.

وی گفت: در سال جاری برای احداث 50 واحد مسکونی، اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال جهت خانه دار شدن مددجویان شهر نهاوند از محل اعتبارات مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

کاویانی گفت: در بخش احداث واحد مسکونی برای مددجویان روستایی تحت پوشش نیز پروژه احداث 30 واحد مسکن روستایی با تخصیص اعتیار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات بهسازی مسکن روستایی در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: اولویت بندی نیاز مددجویان در بخش مسکن توسط حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد امام(ره) مشخص می شود و دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز بر اساس این اولویت ها نسبت به احداث و تامین مسکن مددجویان ورود پیدا می کند.

دیدگاه شما