تازه های سایت

کد مطلب: 53734
19. مرداد 1402 - 11:50
فرماندار نهاوند گفت: تا پیش از اربعین محور زیارتی شهر نهاوند به فیروزان جهت تردد مسافران اربعین حسینی ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در بازدید از پروژه‌های فعال راه‌سازی شهرستان گفت: با توجه به تردد روزانه هزاران خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان به دیگر استان‌ها و با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین لازم است تا روند کارها تسریع شود.

وی اظهار داشت: این شهرستان محل اصلی عبور زائران اربعین از مناطق مختلف کشور به سمت کرمانشاه و مرز عراق است.

احمدوند افزود: با توجه به این نکته باید محورهای شهرستان تا پیش از اربعین ساماندهی و تعریض شوند که این اتفاق در حال انجام است.

وی ادامه داد: ازجمله محورهای مواصلاتی اصلی و پرتردد در مسیر زائران پروژه ساماندهی و ۴ خطه شدن محور نهاوند به کرمانشاه حدفاصل پل حاج علیمراد تا سه‌راهی روستای شهرک است.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: خوشبختانه تا پیش از آغاز ترددهای اربعین، ساماندهی این محور به اتمام می‌رسد و مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

وی از فعال بودن ۲۱ پروژه راه‌سازی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: این محورها شامل راه‌های روستایی واصلی شهرستان نهاوند در جهت رفع نقاط حادثه‌خیز است.

احمدوند افزود: پروژه ۴ خطه کردن محور نهاوند به کرمانشاه از محل اعتبارات ماده ۵۶ و ملی تأمین اعتبار می‌شود و ۲۱۴ میلیارد تومان اعتبار دارد.

فرماندار نهاوند بیان داشت: ساماندهی این محور شامل آسفالت‌ریزی، خط‌کشی، نصب نیوجرسی، نصب علائم ایمن‌سازی و تکمیل محور خواهد بود.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون چندین گروه در چند نقطه این محور در حال فعالیت هستند تا کار ساماندهی این محور زودتر به پایان برسد.

احمدوند گفت: با تکمیل این بخش مسیر تردد زائران به کرمانشاه بسیار ایمن و ۴ خطه خواهد شد.

دیدگاه شما