تازه های سایت

کد مطلب: 53684
15. مرداد 1402 - 8:03
دادستان نهاوند از منع خرید و فروش گردو زودتر از موعد در نهاوند و برخورد قانونی و پلمپ مغازه‌های خریدار گردو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، باغداران نهاوند برای جلوگیری از خرید و فروش زودهنگام گردو با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست کمک دارند.

 این کشاورزان می‌گویند با توجه به نزدیک شدن به فصل برداشت گردو متاسفانه سرقت از باغ‌های نهاوند زیاد شده است و آنها از مسئولان درخواست دارند تا با این سارقان برخورد شود.

باغداران نهاوند اعلام می‌کنند با توجه به اینکه هنوز محصول گردو کامل نرسیده است ولی متاسفانه باغداران از خرید و فروش گردو توسط برخی مغازه داران گلایه دارند.

 باغداران نهاوندی از دادستان و مسئولان درخواست دارند تا با این خریداران و سارقان برخورد قانونی شود.

 عباس آزاد بخت دادستان نهاوند در پاسخ به دغدغه کشاورزان این شهرستان مبنی بر سرقت از باغها و خرید گردو زودتر از موعد توسط برخی مغازه‌ها از پلمپ آنها خبر داد.

وی گفت: دستور منع خرید و فروش به کلانتری و پاسگاه‌های نیروی انتظامی صادر شده است و هرکدام از مغازه ها اقدام به خرید کنند مردم به کلانتری و پاسگاه محل اطلاع دهند تا آن مغازه پلمپ شود.

آزادبخت افزود: به پیشنهاد باغداران هر گونه خرید و فروش گردو تا ۱۵ شهریور در سطح شهرستان نهاوند ممنوع است و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می شود.

 دادستان نهاوند اظهار داشت: دستور منع خرید و فروش یک ماه قبل به کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی سطح شهرستان صادر شده است.

وی ادامه داد: مردم و باغداران در صورت مشاهده  مغازه‌ای که اقدام به خرید گردو می کند یا انبار و منزلی که اقدام به جمع آوری گردو می کند، مراتب را سریعا به کلانتری و پاسگاه محل اطلاع دهند تا ضمن برخورد، مکان های جمع آوری گردو پلمپ شوند.

دیدگاه شما