تازه های سایت

کد مطلب: 53682
15. مرداد 1402 - 7:56
تصادف موتورسیکلت و تریلی در روبروی باغ بهشت نهاوند منجر به فوت راکب و سرنشین موتورسیکلت شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، از ابتدای تابستان  محورهای پر تردد نهاوند شاهد وقوع حوادث جاده ای مرگ باری بوده است.

مهمترین مطالبه شهروندان بهسازی و تعریض محورهای مواصلاتی این شهرستان با توجه به تردد زوار اربعین در این مسیر است.

قطعا داشتن جاده‌هایی ایمن و مناسب زمینه توسعه منطقه و کاهش خطرات جاده ای را فراهم می کند.

ضرورت تسریع در رسیدگی و اتمام پروژه های نیمه کاره راه در شهرستان از مطالبات مهم مردم است که سال هاست بر زمین مانده و حوادث ناگواری را به کجود آورده است‌.

فارغ از اینکه در حادثه اخیر در ورودی باغ بهشت مقصر تصادف تریلی یا موتور سیکلت بوده است ولی این قضیه باعث نمی‌شود که مسئولان به بهسازی این محور و سایر جاده‌های نهاوند بی توجه باشند.

حمیدرضا سیف مسئول اورژانس ۱۱۵ نهاوند در مورد این سانحه دلخراش گفت: در پی اعلام ماموریت تصادف در روبروی باغ بهشت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهید حیدری سریعا وارد صحنه شد که به محض رسیدن به محل فوریت و بررسی صحنه به علت آسیب‌های وارده متاسفانه راکب و سرنشین موتور در دم فوت کرده بودند.

وی افزود: در حین بررسی صحنه پرسنل ۱۱۵ متوجه آقایی ۴۵ ساله با سابقه قلبی می‌شوند که با مشاهده صحنه تصادف دچار شوک عصبی شده است که سریعا اقدامات درمانی لازم  برای بیمار انجام داده و بیمار را به بیمارستان انتقال می دهند.

این حادثه در محل محور ورودی نهاوند حوالی باغ بهشت رخ داد و هرچند تیم فوریت های پزشکی به سرعت در محل حادثه حضور پیدا کردند اما هر دو نفر در دم جان داده بودند.

رانندگان و اهالی محله معروف به باغ بهشت و محله دوچشمه خواستار احداث میدان در ورودی شهر نهاوند در محله باغ بهشت هستند تا از بروز حوادث این چنینی جلوگیری شود.

مردم شهرستان از مسئولان درخواست پیگیری و تامین اعتبار لازم برای بهسازی و تعریض جاده‌ها و نقاط حادثه خیز نهاوند را دارند و منتظر تحقق وعده‌ها هستند.

دیدگاه شما