تازه های سایت

کد مطلب: 53673
14. مرداد 1402 - 7:19
شهردار نهاوند با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۰ میلیاردتومانی به‌منظور ساماندهی بافت فرسوده و تقویت روحیه نشاط اجتماعی برای محلات کم‌برخوردار، گفت: پارک صخره‌ای دوخواهران نهاوند ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید با اشاره به پروژه پارک صخره‌ای دوخواهران اعلام کرد: پارک صخره‌ای منطقه دوخواهران با وسعت شش هکتار و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، حدود ۷۵ درصد پیشرفت دارد که باهدف احیای بافت فرسوده شهر، تقویت روحیه نشاط اجتماعی و امیدبخشی به زندگی در محلات کم‌برخوردار شهر در حال اجراست.

وی گفت: ایجاد معابر در مناطق دوخواهران، شیخ منصور و پای قلعه به‌منظور دسترسی این مناطق به خیابان‌های اصلی و خروج از بن‌بست، تأمین امنیت منطقه دوخواهران و چغا، احداث آبشار به‌منظور ایجاد شور و نشاط و زیباسازی منطقه، نورپردازی، کاشت گونه‌های مختلف درختان و گل‌ها، پیاده‌راه سلامت و... را از جزئیات این پروژه عنوان کرد.

یوسفی نوید، تصریح کرد: عملیات احداث این پارک با کوه‌بری و خاک‌برداری، سنگ‌چین آغاز شده و هم اکنون زیرسازی معابر، پیاده‌راه‌سازی، دیوارکشی، جدول‌گذاری و طراحی روشنایی در این پارک توسط شهرداری نهاوند در حال انجام است.

دیدگاه شما