تازه های سایت

کد مطلب: 53667
13. مرداد 1402 - 14:57
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از درخشش و کسب دو مدال برنز توسط دختر وزنه بردار نهاوندی در مسابقات آسیایی هندوستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،سلیمان جوانمردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی ایران و با درخشش دختر نهاوندی پایان یافت. 

وی اظهار داشت: در پایان رقابت‌های دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان قهرمانی آسیا خانم عسل کدخدایی وزنه بردار آینده دار نهاوند موفق شد دو مدال برنز آسیا را برای اولین بار کسب کند.

  جوانمردی افزود: در این رقابت‌ها که در شهر دهلی نو کشور هندوستان برگزار شد این ورزشکار نوجوان نهاوندی موفق شد مدال برنز حرکت یک‌ضرب و مدال برنز مجموع را از آن خود کند.

  وی ادامه داد: خانم کدخدایی در رقابت با ۸ وزنه بردار در گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم موفق به کس این دو مدال شد و خوش درخشید.

  رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این ورزشکار نهاوندی با مهار وزنه ۷۸ کیلوگرمی در حرکت یک ضرب مدال برنز و با‌ مهار وزنه ۹۶ کیلوگرمی در دوضرب با مجموع ۱۷۴ کیلوگرم نفر سوم نوجوانان آسیا شد و مدال برنز یک ضرب و مجموع را گرفت. 

وی این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزشی و وزنه برداری استان همدان و شهرستان نهاوند و  خانواده این قهرمان خوش آتیه تبریک گفت. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این اولین حضور عسل کدخدایی در مسابقات آسیایی بوده و قطعا در آینده شاهد مدال‌های پر رنگ توسط ایشان در میادین مختلف آسیایی، جهانی و المپیک خواهیم بود. 

جوانمردی بیان کرد: در بخش بانوان استعدادهای زیادی در شهرستان نهاوند وجود دارد و بانوان این شهرستان در رشته‌های مختلف در اردوهای تیم ملی حضور فعال دارند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: با حضور مسئولان شهرستان استقبال خوبی از این قهرمان خواهیم داشت.

دیدگاه شما