تازه های سایت

کد مطلب: 53612
4. مرداد 1402 - 8:27
از ابتدای تابستان امسال جایگاه‌های عرضه بنزین شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان بنزین با استاندارد یورو ۴ تحویل مشتریان می دهند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس حیدری رئیس ناحیه ویژه ملایر گفت: با پیگیری ناحیه متبوع و از مبداء انبار نفت پدافندی نوشیجان این شهرستان، بنزین4 EURO این بار در شهرستان های ملایر، نهاوند و تویسرکان در برنامه های سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی هموطنان، افزود: شهرستان ملایر و شهرهای تحت پوشش سوخت رسانی به دلیل موقعیت جغرافیایی، به عنوان متصل کننده استان های مرکزی به جنوب و غرب کشور همواره توجه و حساسیت مسئولین استان را به خود معطوف داشته است.
او ادامه داد: از آنجایی که شهرهای بزرگ استان همدان نسبت به دیگر کلان شهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست محیطی مسئول می‌دانند.
او ادامه داد: تامین و توزیع بنزین و نفتگاز با استاندارد ملی و جهانی یورو4 همواره مطمح نظر و در اولویت مدیریت و مسئولین منطقه همدان قرار دارد از این رو خوشبختانه تلاش های مجموعه ببار نشست و موفق شدیم در تابستان امسال اهالی شهرهای جنوبی استان را از بنزین یورو4 بهره مند سازیم.
حیدری یادآور شد: تسری این اقدام در دیگر شهرهای استان دور از انتظار نیست و همه تلاش ها معطوف دریافت این فرآورده ی باارزش برای شهروندان عزیز در اکثر نقاط استان است.
این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: با کار مداوم و شبانه روزی پرسنل خدوم منطقه و تمهید زیرساخت های لازم، ذخیره سازی استراتژیک بنزین در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر انجام شده است.
حیدری در ادامه مطلب بالا، خواستار شد: با توجه به ناترازی تولید و عرضه بنزین در برحه کنونی، مردم خوب ملایر و دیگر شهرهای استان صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه سوخت را شدیدا مورد توجه قراردهند و این مهم را به دیگر شهروندان تا نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف فرآورده های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه ادامه دهند.

دیدگاه شما