تازه های سایت

کد مطلب: 53611
4. مرداد 1402 - 8:25
معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: براساس برآوردهای انجام‌شده و مطالبات پیمانکار، 10 هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه راهسازی آورزمان و مسیر شهرستان‌های نهاوند به ملایر، نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حبیب نادیان‌رفیع به همراه برخی مسئولان محلی در بازدید از پروژه راهسازی آورزمان و مسیر شهرستان‌های نهاوند به ملایر ابراز کرد: طول این محور 42 کیلومتر است که تا سه‌راه دم‌سیاه ملایر امتداد دارد.

وی با اشاره به تردد بالای این مسیر در ایام اربعین و ضرورت ایمن‌سازی آن برای کاهش تصادفات جاده‌ای، گفت: با همراهی نماینده نهاوند اعتبار این پروژه تأمین شده است که با توجه به قرار گرفتن این محور به‌عنوان پروژه ویژه استان، مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام مسئول افزود: هشت کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیکی رفته است و 22 کیلومتر دیگر نیز به پیمانکار واگذار شده که آماده شروع عملیات اجرایی است و همچنین 9 کیلومتر دیگر آماده عقد قرارداد است.

نماینده نهاوند نیز در این مراسم گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم و درعین‌حال از مسیرهای پُرتردد زائران اربعین حسینی بوده که ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از آن را دوچندان کرده است.

علیرضا شهبازی ابراز کرد: مبلغ 500 میلیارد ریال به‌صورت علی‌الحساب و با همان زمان عملیات اجرایی در سال 98 به این طرح تزریق شد.

دیدگاه شما