تازه های سایت

کد مطلب: 53589
2. مرداد 1402 - 7:31
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی همدان از خرید ۱۹۴ هزار و ۳۱۷ تن گندم تضمینی تا 30 تیرماه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیدحسین خوانساری با اشاره به خرید تضمینی گندم از کشاورزان اظهار کرد: تا ۳۰ تیرماه امسال ۱۹۴ هزار و ۳۱۷ تن گندم تضمینی در استان خریداری شده است که ارزش این میزان محصول ۲۴ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۴ درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است گفت: از میزان گندم خریداری شده ۷ هزار و ۸۶۹ تن توسط مراکز دولتی، ۵ هزار و  ۷۳۷ تن توسط کارخانجات آرد و ۱۰۹ هزار و ۷۹۹ تن توسط سیلوهای بخش خصوصی خریداری شده و سهم خرید تعاونی‌های روستائی ۷۰ هزار و ۹۱۳ تن بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه تاکنون ۱۴ هزار و ۱۴۲ تن گندم در شهرستان همدان خریداری شده است افزود: ۱۰ هزار و  ۵۵۳ تن در ملایر، ۵۱ هزار و ۱۴۲ تن در نهاوند،  ۱۱ هزار و ۵۴ تن در تویسرکان، ۴۲ هزار و ۸۵۴ تن در اسدآباد، ۶ هزار و ۳۶۸ تن در بهار، ۲۳ هزار و ۴۷ تن در رزن، ۲۱ هزار و ۴۴۸ تن کبودراهنگ، ۴ هزار و ۳۶۵ تن در فامنین  و ۹ هزار و ۳۴۵ تن در درگزین گندم خریداری شده است. 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته تا ۳۰ تیرماه ۲۱۰ هزار و ۸۷  تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده بودخاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۰ تا این روز میزان ۱۳۵ هزار و ۹۶۰ تن خریداری شده بود که اختلاف ۴۳ درصدی را دارد.

دیدگاه شما