تازه های سایت

کد مطلب: 53574
30. تير 1402 - 15:24
نماز جمعه این هفته در شهر نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباس مولوی امام جمعه موقت نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: برگزاری برنامه‌های ماه محرم و صفر بسیار مهم است و باید شعائر این ایام رعایت شود. 

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمود؛ این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و هرچه داریم از این ایام است و این جمله تاثیر و اهمیت این ایام را نشان داده است.

  امام جمعه موقت نهاوند افزود:خطاب امام به همه مسئولان‌ هییت‌ها، مداحان، روحانیون و همه دست اندرکاران هیئت ها است تا پرچم عزا را برافراشته نگه دارند. 

وی بیان داشت: سمت و سوی عزاداری ها باید توجه و سوق دادن به سمت دین باشد و در دهه اول محرم فرصت خوبی برای روشنگری و آگاهی بخشی است. 

حجت الاسلام‌ مولوی گفت: لزوم برپایی نمازها در اول وقت و احیای ارزش‌های دینی باید در راس برنامه‌های هیئت‌ها باشد. 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان داشت: امام حسین(ع) در مقابل ظلم و برای احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کرد و همه هستی خود را در این راه تقدیم کرد و ما نیز باید از ایشان درس بگیریم. 

امام جمعه موقت نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: وظیفه مسئولان خدمت‌رسانی به مردم و امیدوارکردن مردم است و این کار با تلاش شبانه روزی امکان پذیر است. 

وی در بخش پایانی خطبه‌ها عنوان کرد: دشمنان همواره در حال ایجاد فتنه در کشور هستند بنابراین باید هوشیار باشیم و فریب نقشه‌های آنها را نخوریم.

دیدگاه شما