تازه های سایت

کد مطلب: 5356
15. آذر 1391 - 23:41
پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یکدلی و همراهی با مردم و رفع مشکلات آنها رمز جاودانه ماندن شهید طالبیان در تاریخ نهاوند پر افتخار است.

پایگاه خبری گرو ; مهدی سنایی  اظهار داشت: وارستگی، تقوا، فروتنی و تواضع و عشق و علاقه به اسلام و انقلاب از شهید طالبیان شخصیتی محبوب و اثر گذار در دل و جان مردم ولایتمدار به جا نهاده است.

وی گفت: شهید طالبیان شخصیتی بزرگ و نمونه است که هر چه به جنبه های خصوصی اخلاقی و زندگی ایشان نزدیک تر شویم تجلی ایمان، تقوا و درستکاری را بیشتر می بینیم.

وی اظهار داشت: شهید طالبیان مصداق بارز ایثار و از خودگذشتگی و جوانمردی بود و به همین خاطر در زمان شهادتش چیزی از خود باقی نگذاشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید طالبیان از مردان با اخلاصی بود که در طول عمر با برکت خود، همیشه در صدد انجام تکلیف بود و در مراحل مختلف دوران پس از انقلاب اسلامی، با توجه به ضرورت ها و نیازها، به انجام وظیفه و تکلیف می پرداخت.

وی افزود: شهید طالبیان تا لحظه شهادت خود بسیجی ماند و زندگی ساده و بی پیرایه و به دور از زرق و برق وی از مهمترین ویژگی های وی بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید طالبیان برای خدا کار می کرد و هیچ وقت احساس خستگی نمی کرد و محدوده زمانی خاصی برای انجام وظیفه نمی شناخت.

سنایی از دیگر نشانه های بارز شهید طالبیان را اهمیت وی به نماز اول وقت بیان کرد و گفت: از ویژگی های مهم دیگر شهید طالبیان تلاش و کوشش وی درباره نماز و جایگاه آن در میان مردم بود.

وی تجلیل و انتخاب این شهید بزرگوار را از طرف مقام معظم رهبری بعنوان شهید فرهنگی و شاخص کشور تجلیل و تقدیر از ایثار و خودگذشتگی و اخلاص دانست و گفت: مقام معظم رهبری شهید طالبیان را چهره ای بزرگ و موثر در عرصه فرهنگی کشور نامیدند.

دیدگاه شما