تازه های سایت

کد مطلب: 53540
26. تير 1402 - 7:54
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از درخشش دانش انوزان این شهرستان با کسب ۸ رتبه برتر استانی در جشنواره جوان حوارزمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی با اعلام این خبر، گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌مند، راهنمایی عالمانه و حرفه‌ای دبیران توانمند و حمایت مدیران مدارس، دانش‌آموزان مستعد و خوش‌آتیه‌ی نهاوندی امسال در مرحله‌ی استانی نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی، در محورهای مختلف خوش درخشیده و حائز رتبه‌هایی ارزشمند شدند.

وی عنوان داشت: در محور فرهنگ وهنر بخش هنرهای نمایشی، گروه نمایش آیینه از آموزشگاه معصومه یعقوبی (زهرا مرادبیگی، سامیه ترکاشوند، فاطیما صفری، یکتا میرزایی، فاطمه کاظمی) با راهنمایی خانم اعظم عباسی موفق به کسب رتبه اول استان، در بخش عکاسی روایی، دانش‌آموز، فاطیما دیناروند از آموزشگاه آسیه روستای گنبدکبود با راهنمایی خانم شیرین زندی، موفق به کسب رتبه اول استان و دانش‌آموز محمدپارسا خسروی از آموزشگاه شهید محمدجعفر حمیدی با راهنمایی آقای علیرضا سیف، موفق به کسب رتبه‌ی سوم استان شد.

دارایی ادامه داد: در محور زبان انگلیسی، برای نخستین بار، دانش‌آموزان آوا آبایی و تانیا چگینی از دبیرستان فرزانگان با راهنمایی خانم آزاده‌سادات عطاری و آقای محمدامین فلکی، موفق به کسب رتبه‌ی اول استان شدند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند، افزود: در محور قرآن ومعارف، دانش‌آموزان هانیه سهرابی‌فر و یاسمین سهرابی از آموزشگاه راه زهرا(س)، با راهنمایی خانم مریم عمرانی، موفق به کسب رتبه اول استان شدند و به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کردند.

دارایی افزود: در محور کار وفناوری با راهنمایی خانم‌ها لیلا مرادیان و شهره زابلی و آقای عرفان قیاسی، در بخش اینترنت اشیا، دانش‌آموز نیما حاج باباعلی از آموزشگاه علامه حلی موفق به کسب رتبه اول استان و در بخش دست‌سازه، دانش‌آموزان کمیل میربگ و محمدامین بیات از آموزشگاه علامه حلی موفق به کسب رتبه‌ی دوم استان شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در محور فعالیت‌های آزمایشگاهی دانش‌آموزان آوا آبایی و زهرا یدالهی از آموزشگاه فرزانگان با راهنمایی خانم مژگان همتی موفق به کسب رتبه سوم استان شدند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند اضافه کرد: در محور تربیت بدنی نیز دانش‌آموز فرزان سوری از آموزشگاه خوارزمی با راهنمایی آقای علی‌حیدر سلگی موفق به کسب رتبه سوم استان گردید.

 دارایی کسب این افتخارات ارزشمند را به این دانش‌آموزان عزیز، اولیا و مربیان گرامی آن‌ها و جامعه‌ی فرهنگی و دانش‌آموزی شهرستان نهاوند تبریک و تهنیت گفت.

دیدگاه شما