تازه های سایت

کد مطلب: 53532
25. تير 1402 - 8:27
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: برای فعالیت درزمینهٔ عفاف و حجاب و مقابله به نقشه‌های دشمنان باید فرهنگ‌سازی و کار جهادی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی گفت: بانوان پرافتخار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با داشتن حجاب خوش درخشیده‌اند و دشمنان توان تحمل این موفقیت‌ها را ندارند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل دشمنان با طراحی‌های گسترده و در جنگی ترکیبی درصدد هستند تا عفاف و حجاب را از بانوان ایران اسلامی بگیرند.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند افزود: شیر زنان ایرانی درحرکت و روند پیشرفت کشور نقش بسزایی داشته و دارند و همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین بانوان کشور به‌عنوان تربیت‌کننده نسل آینده‌ساز کشور نقش مهمی دارند به همین دلیل دشمنان با استفاده از برنامه‌های مختلف می‌خواهند بی‌حیایی را ترویج دهند.

کیانی گفت: اتفاقاتی که در بخش حجاب و عفاف افتاد نتیجهٔ تلاش شبانه‌روزی دشمنان در این حوزه است که می‌طلبد در این بخش هوشیارتر باشیم.

وی اظهار داشت: درزمینهٔ ترویج فرهنگ حجاب نیاز است تا اقدام جهادی انجام شود و با فرهنگ‌سازی کم‌کاری‌ها جبران شود و نهادهای مختلف وظیفه خود را انجام دهند.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند افزود: دشمن شبانه‌روزی در حوزهٔ مقابله با عفاف جامعه در حال کار است و از ابزارهای مختلف ازجمله از رسانه‌ها برای این کار استفاده می‌کند و ما نیز باید برای مقابله با آن‌ها شبانه‌روزی کارکنیم.

وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و هرکسی که وظیفه‌ای دارد و می‌تواند باید نسل جوان را به سمت‌وسوی عفاف و حجاب تشویق کند.

دیدگاه شما