تازه های سایت

کد مطلب: 53531
25. تير 1402 - 8:21
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در سطح پایگاه‌های مقاومت طی سال گذشته ۲۰ محله اسلامی با محوریت مساجد تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تحقق محله اسلامی یکی از ماموریت‌های مهم و اساسی پایگاه‌های مقاومت بسیج  درفرمان اعتلای۱۰ ساله بسیج و در راستای  جامعه و تمدن سازی انقلاب اسلامی است.

وی در خصوص طرح تحقق محله اسلامی گفت: در این طرح، شورای تحول محله  که شامل امام جماعت، فرمانده پایگاه، هیئت امنا و جمعی از معتمدین و صاحب نفوذ آن محل بوده باید مسائل و مشکلات محله خود را از جمله مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و مسائل مربوط به محله جمع آوری و برای حل آنها کارگروه خاص تشکیل داده و راهکارهای عملی برای برطرف شدن آنان را ارائه و تا حل آن پیگیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: در سطح پایگاه‌های مقاومت طی سال گذشته ۲۰ محله اسلامی با محوریت مساجد تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

وی گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجد محمدیه که در سال گذشته به عنوان گروه جهادی نمونه کشور معرفی شد، اکنون نیز به عنوان پایگاه منتخب محله اسلامی استان همدان انتخاب شده و قرار است در نمایشگاه اسوه کشوری در تهران  به عنوان نماینده پایگاه‌های مقاومت استان همدان شرکت داشته باشد.

دیدگاه شما